Esteu aquí: Inici Turisme Fires i Festes Festes Viacrucis de Setmana Santa

Viacrucis de Setmana Santa

Vilaller cel-lebrar, cada divendres sant, el tradicional Viacrucis a partir de les 11h., i per la nit la Processó a partir de les 22 h.

Aquí teniu una mostra del Viacrucis als anys 60

Any 2013

Foto Via crusis

Foto Via crusis 1  Foto Via crusis 2

* L'estiu de 2003 el Centre d'Esplai del Col-legi Episcopal de Lleida, amb la col-laboració de l'Ajuntament de Vilaller, va dur a terme la reposició del " Cami de la Creu ". Les estacions van ser representades en unes bigues de ferro, on es van gravar els dibuixos al-legòrics de cada un dels passos del Calvari.

El disseny d'aquest conjunt escultòric és obra de l'artista lleidatà Victor P. Pallarés, pintor de reconegut renom i fill adoptiu de Vilaller.

El dia 20 de setembre de 2003 l'Im. Sr. Bisbe de Lleida, Francesc Xavier Ciuraneta, va inagurar el nou Viacrucis de Vilaller.