Esteu aquí: Inici Notícies Suspensió de serveis comarcals en relació al Coronavirus

Suspensió de serveis comarcals en relació al Coronavirus

Davant de la situació d’emergència que s’està produint en relació al Coronavirus, el Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça ha adoptat les següents mesures preventives: ANUL·LACIÓ de tots els serveis d'atenció a menors i gent grans i RESTRICCIONS en els serveis d'atenció al públic.

Davant de la situació d’emergència que s’està produint en relació al Coronavirus, i seguint les recomanacions dels diferents departaments de la Generalitat, el Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça ha adoptat les següents mesures preventives:

ANUL·LACIÓ DE:

• Tots els serveis d'atenció a menors i gent grans (espai jove, centre de
    formació d'adults, centre obert, SISI, transport adaptat*, centre de dia, menjadors escolar i
    transport escolar*)
  • Tots els actes programats: jornades, formacions, trobades....

Respecte a l'atenció directa al públic, l’accés als següents serveis estarà RESTRINGIT a les vies telefòniques i digitals:

-SERVEI D’ATENCIÓ A LES DONES

-SERVEIS D’IMMIGRACIÓ

-SERVEI DE CENTRE OBERT

-SERVEI DE CENTRE DE FORMACIÓ D’ADULTS

-SERVEI D’ATENCIÓ INTEGRAL

-SERVEIS DE JOVENTUD

-SERVEI DE TELECENTRE

-OFICINA DE TURISME

A seu del Consell Comarcal es prioritzarà la utilització dels mitjans telefònics i digitals per contactar-hi.

Des del Consell Comarcal anirem seguint les mesures que estableixi el Departament de Salut relatives a la prevenció del COVID-19.

*NOTA: la suspensió del servei de transport de persones afecta el transport escolar, al transport de persones amb mobilitat reduïda, al transport "Bus de la Neu" i al transport discrecional Pla de l'Ermita- El Pont de Suert-Vilaller-Vielha -viceversa