Esteu aquí: Inici Notícies Nou programa de formació en noves tecnologies

Nou programa de formació en noves tecnologies

L’ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació), és un model d’acreditació que promou la Generalitat de Catalunya (http://actic.gencat.ca) per a poder acreditar, oficialment, els teus coneixements en matèria TIC. A més de poder-te informar si vens al Telecentre (funcionament, continguts, nivells, etc.) et podem oferir formació per ajudar-te a preparar els exàmens.

Es tramet adjunt el programa de formació en noves tecnologies per aquest semestre, en el qual estan inclosos aquests cursos de preparació per als exàmens ACTIC, a més d’altres cursos en línia d’ofimàtica, imatge digital, creació de blocs, entre d’altres.