Esteu aquí: Inici Notícies El Consell Comarcal reparteix gairebé un centenar de targetes moneder

El Consell Comarcal reparteix gairebé un centenar de targetes moneder

Aquest dilluns es van repartir 92 targetes moneder per als beneficiaris de les beques de menjador a la comarca. Amb aquestes targetes, les persones usuàries podran comprar menjar i tenen per objectiu garantir aliments als nens de famílies amb pocs recursos mentre els centres educatius estan tancats per l’alerta sanitària. El consell va donar cita a les famílies amb intervals de deu minuts perquè les poguessin recollir a la seu de la corporació.A més ha penjat a la pàgina web diversos documents de consulta sobre l'ús i gestió de les mateixes.