Esteu aquí: Inici El Municipi Coneix el Municipi Nuclis Vilaller

Història

Patrimoni Cultural : església de Sant Climent, exemplar barroc de la fi del segle XVIII. La data de la porta principal és de 1798. El campanar és octogonal, i els seus murs són de pedra de carreu encerclats per pedres rogenques.

Ermites de Riupedrós, Sant Antoni i Sant Mamés
Barri antic amb restes de la muralla amb arcades del segle XI i restes de la presó més antiga de Lleida (s. XVII) i la casa pairal de Mossèn Anton Navarro, clergue amb una important producció literària.
Pont romànic sobre el riu Noguera Ribagorçana

Natura : diversos senders a Casós, Ermita de Sant Salvador, Castanesa, Llesp, Forcat, Ginast, Vinyals, Pilaret de Sant Urbà...
Informació : Guia de Camins i Senders de l’Alta Ribagorça (Patronat Comarcal de Turisme de l'Alta Ribagorça)

Tradicions : Baixada de falles el 23 de juny.
Ball “Tatero”
Fira de Tots Sants (2 de novembre). La més antiga de la comarca amb exposició de bestiar, concurs de Vaca Bruna del Pirineu i degustació de girella.

Gastronomia : Restaurants Fonda Mas, Montsant i Ribagorça (cuina tradicional i al Restaurant Ribagorça especialitat en peix fresc i marisc)

Si voleu més informació sobre Vilaller: ca.wikipedia.org/wiki/Vilaller